Algemeen

De factuur wordt geïncasseerd; kan dat in termijnen?

Dat kan! U heeft de mogelijkheid om in termijnen te laten incasseren (als u daar op de doorlopende machtiging voor heeft gekozen). Het aantal termijnen is afhankelijk van de hoogte van het factuurbedrag. 

  • 65,01 - 100 wordt in één termijn geïncasseerd
  • 100,01 tot 150 wordt in...
Wanneer moet ik afrekenen?

Aan het einde van het bestelproces kunt u afrekenen via iDeal of kiezen voor 'op rekening'.  Als u kiest voor 'op rekening' ontvangt u een factuur waar de betalingsvoorwaarde op staat.

Ik heb de school een doorlopende machtiging gegeven; waarom moet ik nu nog iets bestellen?

Veel bijdragen zijn vrijwillig, enkele zijn verplicht. U maakt zelf een keuze waarvoor u wilt betalen. Het bedrag van uw keuze kunt u voldoen via iDeal of via een factuur (op rekening). Als u in de bestelling heeft gekozen voor een factuur, gebruiken wij uw doorlopende machtiging voor...

Ik heb de school een doorlopende machtiging gegeven; wat gebeurt daar nu mee?

Wij maken alleen gebruik van de door u afgegeven machtiging als u bij een bestelling in de webshop voor de betaalmethode 'op rekening' heeft gekozen.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

U ontvangt direct aansluitend aan de bestelling een orderbevestiging via de mail.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Bij bedragen onder de 65,- moet direct via iDeal worden afgerekend. Bedragen boven de 65,- mogen via iDeal worden afgerekend, of u kiest voor 'op rekening'.  Heeft de school een geldige doorlopende machtiging, dan wordt het bedrag conform die machtiging geïncasseerd. Als wij geen machtiging...

Ik wil de factuur zelf overmaken; mag dat in termijnen?

Ja dat mag. U kunt via een mail aan debiteuren@csvvg.eu laten weten dat u de factuur niet in één keer, maar in termijnen wilt overmaken.

Als richtlijn houden we aan dat bedragen

  • tot 100,- in één termijn
  • bedragen van 100,01 tot 150,- in twee...
Ik heb betaald via iDeal; krijg ik nog een factuur?

U ontvangt geen factuur via de mail, maar u kunt de factuur wel terugvinden in het ouderportaal. Onderaan de factuur staat dan de melding dat de factuur via iDeal is voldaan.

Hoe kan ik een beroep op de bruikleenregeling doen?

Bruikleen vraagt u aan via het ouderportaal. Alle informatie over de bruikleenregeling kunt u daar ook terugvinden.

Er staat Sisow op mijn bankafschrift bij een iDeal-betaling; waarom?
Sisow is de payment service provider die alle betalingen van onze webshop verwerkt. Als u op uw digitale bankoverschrijving klikt, ziet u de naam van school verschijnen.


Apple-gebruikers: speciale instelling voor browser Safari gebruiken?

Voor een correcte werking van de webshop bij gebruik van de browser Safari moet een vinkje worden uitgezet (weggehaald) bij de optie 'voorkom volgen door gekoppelde sites'.